Utleie

Utleie

Pr. 31.07.2024. Generelle priser pr.døgn, annen utleie etter avtale. Med forbehold om prisjusteringer

Matsal 

< 70 pers. : 1500,-
m/kjøkken: 3000,-
< 100 pers.: 2000,-
m/kjøkken: 4000,-

Liten sal (ca. 30 pers.)

500,- / 1500,- m/kjøkken

 

Hele 1. etg

< 70 gjester: 6000,-
< 100 gjester: 7000,-
< 120 gjester: 8000,-
> 120 gjester: Etter avtale

Kun kjøkken

1500,-

Evt. tillegg

Utvask
1000 – 2500,- (etter omfang)

Servering
250,- pr. time (på forespørsel)

Media og scene (lyd/bilde/lys)
500,- pr. time (på forespørsel)

Event / Konsert
Grunnpris kr. 3000,- + 10% av billettinntekter

Som hovedregel skal aktiviteter iht. bedehuset formål prioriteres fremfor utleie, f.eks. hovedsal leies normalt ikke ut på søndager.

Booke eller andre spørsmål?

Kontaktperson for utleie
Liv Torhild Sindland
[email protected]
Tlf. 920 53 915

Ofte stilte spørsmål

  • Hvordan er det med nøkler?
    Vi har et digitalt system, midlertidige brukere av bygget (som utleie til andre enn faste) får en midlertidig kode. Les mer på sidene for nyttig
  • Hvor lenge leier man?
    Priser er oppgitt pr. dag.
  • Hvordan vet man om det er ledig?
    Da kan man sjekke i kalederen
  • Kan vi stelle til dagen før?
    Skal man være helt sikker må man booke ekstra dag før (eller etter) og betale for det. Ellers kan andre booke, eller det kan foregå annen aktivitet.
  • Hvordan er med lyd og bilde?
    Det er flyttbare SmartTVer med AppleTV på hjul med lydplanke til presentasjoner etc. Det er et flyttbart lydanlegg med mikrofon som kan brukes enkel lyd. I hovedsalen er det profesjonell scenerigg, dette er det kun sertifiserte brukere som kan bruke.
  • Kan man få hjelp på utleiedag?
    Det er flere som gjerne bidrar med hjelpende hender til f.eks servering i bryllup etc. For mer informasjon ta kontakt i god tid på
    [email protected] 

Generelle vilkår

  • Leietaker/utleier rengjør lokalet når arrangementet er ferdig. Hvis utleier skal rengjøre lokalet, blir det et påslag i pris på kr. 1000 – 2500 etter omfang.
  • Den som er ansvarlig for arrangementet, er ansvarlig for at branninstruks følges ved brann eller utløst alarm.
    Utleier (bedehuset) sørger for at branninstruksen blir gjennomgått med leietaker i forkant av arrangementet. Leietaker vil også bli vist hvor førstehjelpsutstyret (plaster o.l.) oppbevares.
  • Det er ikke tillatt å bruke alkohol eller andre rusmidler på bedehuset.
  • Avtalt leiepris betales til Kvinesdal Bedehus innen 14 dager etter at arrangementet fant sted eller.
    Det betales til bankkonto: 3080 35 76684.
  • Leietaker er ansvarlig for:
    • Hvis en har flyttet på inventar (stoler og bord), settes dette tilbake til forhåndsdefinert standard for rommet.
    • Brukte bord vaskes.
    • Har en brukt kjøkkenet, skal det ryddes etter bruk (eks. tømme kaffetrakter/kaffekanne og rydde benker).
    • Brukt kjøkkenutstyr legges i oppvaskkurv på «skitten side» av oppvaskmaskinen. Er oppvaskkurven full, setter en på oppvaskmaskinen.
    • Rengjøre rommene en har brukt (hvis ikke annet er avtalt).
    • Lukk vinduer og lås alle inn-/utgangsdører.
    • Evt. levere nøkkel til kontaktperson for bedehuset.
    • Ting som blir ødelagt, må meldes fra om, erstattes/betales leietaker.
    • Manglende rehold/rydding vil bli fakturert leietaker.
    • Det er ikke tillatt å flytte/bruke miksepult, lydutstyr eller bilde. Bruk av profesjonell scenerigg krever sertifisert mannskap.
    • Det er ikke tillatt med levende lys/fakler ute
    • Det er kun tillat med levende lys inne som pynt på border under oppsyn

Bilder fra diverse tilstelninger